Субота, 30.11.2024, 22:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Римарівський ЗЗСО І - ІІІ ступенів

Меню сайта
Наші опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 146
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Міні-чат
200
Форма входу

Філологічний профіль

 

 

План роботи шкільного матодичного об’єднання вчителів філологічного профілю на 2018-2019
навчальний рік. 
 
ЗМІСТ
І. Проблема, склад МО.
ІІ. Вступ.
ІІІ. Орієнтовна тематика засідань.
ІV. Заходи щодо підвищення майстерності педагогів.
V. Робота з обдарованими дітьми.
VІ. Участь учителів у конкурсах методичної і педагогічної майстерності.
 

                                                                 І  Розділ . Проблема. Склад МО

І розділ

Проблема (районна) – розвиток індивідуальних здібностей учнів як складова реалізації особистісно орієнтованого виховання.

Голова МО – Колпакова В.М.

Секретар–Жуківець Л.М.

Проблема – упровадження особистісно орієнтованого підходу в процесі формування мотивації навчальної діяльності учнів та виховання в них загальнолюдських та громадянських якостей.

Склад методоб'єднання

З/п

ПІП

Пед.-

стаж

Кате-

горія

Фах за освітою

Предмет,

який

виклад.

Проблема, над якою працює

1.

Жуківець Л.М

8

ІІ

учитель

укр.

мови і літ.

укр. мова і літ., худ. культ.

Особистісно орієнтований підхід у процесі вивчення

укр. мови

2.

Колпакова В.М.

24

І

учитель укр. мови і літ.

зарубіжна літ., укр. мова і літ.

Особистісно орієнтований підхід у процесі виховання учнів засобами слова

3.

Руденко В.А.

4

-

учитель укр. мови та літ.  

укр. мова

Використання інтернет ресурсів (відео, аудіо) на уроках англ. мови

 

ІІ розділ. Вступ

Аналіз стану роботи МО філологів за 2018 – 2019 н.р.

У 2017 – 2018 н.р МО працювало над проблемою « Упровадження особистісно орієнтованого підходу в процесі формування мотивації навчальної діяльності учнів та виховання в них загальнолюдських та громадянських якостей»

Діяльність МО спрямовувалась на виконання завдань:

  • систематизація та аналіз отримуваної інформації;
  • удосконалення роботи вчителів щодо підвищення ефективності в набутті учнями знань;
  • розвиток експериментаторських і пошукових здібностей учнів;
  • самовиховання активної життєвої позиції;
  • формування духовно багатої особистості, національних і загальнолюдських цінностей, ідеалів добра і справедливості;
  • самоаналіз власної діяльності як умова вдосконалення творчого зростання вчителя;
  • створення сприятливих умов для самореалізації особистості.

Були проведені відкриті уроки:

  • «Й.В Гете. «Вільшаний король». Переплетіння психологічного, фантастичного та реального в баладі»(Колпакова В.М.).
  • «Способи творення дієслів» (Жуківець Л.М.).
  • «Природні катаклізми» ( Руденко В.А.).

ІІІ розділ. Орієнтовна тематика засідань МО

І засідання (вересень – жовтень)

  1. Про виконання  плану роботи МО за минулий навчальний рік та завдання на 2018-2019 р. (Жуківець Л.М.).
  2. Розподіл доручень між членами МО.
  3. Опрацювання методичних рекомендацій щодо викладання на уроках філологічного циклу .( Колпакова В.М.).
  4. Затвердження плану проведення тижня української мови, присвяченого Дню української письменності. (Колпакова В.М.).
  5. Обговорення відкритого уроку Колпакової В.М. на тему «Пісні Марусі Чурай». (8 клас).
  6. Особистісно зорієнтований підхід у процесі викладання іноземної мови.

ІІ засідання (листопад – жовтень)

  1. Обговорення  відкритого уроку Жуківець Л. М. на тему «Подорож в осінь зі способами дієслів». (7 клас).
  2. Обговорення відкритого уроку  Шаманського О.Г. на тему «Їжа в школі і поза нею»      (6 клас).
  3. Особистісно  орієнтоване виховання учнів засобами слова. Словесні методи навчання.(Колпакова В.М.).
  4. Впровадження мовного портфоліо для підвищення мотивації вивчення іноземної мови. (Руденко В.А.).
  5. Застосування особистісно орієнтованого підходу при вивченні фразеологізмів               (Жуківець Л.М.).

ІІІ засідання ( лютий – березень)

  1. Про організацію та проведення Шевченківських днів. (Колпакова В.М.).
  2. До справжнього Шевченка. (Колпакова В.М.).
  3. Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови і літератури. (Жуківець Л.М.).
  4. Формування позитивної мотивації учнів при вивченні іноземних мов.      (Руденко В.А.)
  5. Застосування інтерактивної роботи як однієї з форми особистісно орієнтованого навчання на уроках мови і літератури. (Жуківець Л.М.)
  6. Навчальний театр на уроці англійської мови. (Руденко В.А.).

IV засідання (квітень – травень)

  1. Про підсумки моніторингу. (Колпакова В.М.).
  2. Актуальний інструктаж. Про особливості підготовки до ДПА та ЗНО. (Колпакова В.М.).
  3. Нестандартні форми роботи. Особистісно орієнтоване навчання на уроках розвитку мовлення. (Жуківець Л.М.).
  4. Використання новітніх інформаційних технологій навчання у вивченні іноземної мови. (Руденко В.А.).
  5. Підвищення зацікавленості та мотивації навчання учнів на уроках через використання ігрових завдань та інтерактивних технологій.

IV розділ. Заходи щодо підвищення фахової майстерності педагогів

  1. Вивчення та узагальнення ППД.
  2. Систематична участь у семінарах школи, району.
  3. Ознайомлення з новою методичною, педагогічною, довідковою літературою.
  4. Проведення творчих звітів учителів, що атестуються.
  1. Розділ. Робота з обдарованими дітьми

Навчальний рік

Назва конкурсу

Прізвище та ім'я учня

Клас

Місце

Керівник

2008-2009

Конкурс творів-

Роздумів «Твоє життя – твій вибір»

Колпаков Михайло

 

    11

 

3

Колпакова В.М.

    2008-2009

Конкурс творів-

Роздумів «Здоровий спосіб життя»

Геращенко Яна

11

3

Недовіс Л.І.

    2009-2010

Районна олімпіада з укр. мови

Власенко Владислав

7

2

Жижко Н.В.

    2010-2011

Конкурс знавців рідної мови ім. П.Яцика

Колос Дарія

6

3

Жижко Н.В.

    2010-2011

Конкурс

ім. Т. Шевченка

Колос Дарія

6

3

Недовіс Л.І.

     2010-2011

Конкурс учнівських творів «Моя Життєва позиція»

Небрат Анна

8

Нагород. грамот.

ВО та призами

Недовіс Л.І.

     2010-2011

Конкурс учнівських творів «Моя Життєва позиція»

Голоборщий

Олег

9

Нагород. грамот.

ВО та призами

Недовіс Л.І.

     2011-2012

Районна олімпіада з укр. мови

Власенко Владислав

9

І місце в район. етапі , ІІІ місце в обл. етапі

Недовіс Л.І.

    2011-2012

Конкурс знавців рідної мови

ім. П.Яцика

Колос Дарія

            7

2

Недовіс Л.І.

    2011-2012

Конкурс науково-досл.

робіт МАН

Власенко Владислав

9

І місце в район. етапі і ІІІ місце в обл. етапі

Недовіс Л.І.

    2011-2012

Мовно – літературний конкурс імені Т. Шевченка

 

Небрат Анна

9

2

Недовіс Л.І.

   2012-2013

Мовно - літературний конкурс імені Т. Шевченка

Небрат Анна

10

3

Недовіс Л.І.

    2012-2013

Олімпіада з укр. мови

Власенко Владислав

10

3

Недовіс Л.І.

    2012-2013

Конкурс знавців рідної мови ім. П. Яцика

Власенко Владислав

10

3

Недовіс Л.І.

2012-2013

Всеукр. українознавча гра «Соняшник»

Голоборщий Олег

11

Диплом І ст.

Жуківець Л.М.

    2012-2013

Всеукр. українознавча гра «Соняшник»

Лада Валерій

11

Диплом І ст.

Жуківець Л.М.

2012-2013

Всеукр. українознавча гра «Соняшник»

Власенко Владислав

10

Диплом І ст.

Жуківець Л.М.

2012-2013

Всеукр. українознавча гра «Соняшник»

Небрат Анна

10

Диплом І ст.

Жуківець Л.М.

2012-2013

Всеукр. українознавча гра «Соняшник»

Романенко Анна

10

Диплом І ст.

Жуківець Л.М.

2012-2013

Конкурс творів «Твій…»

Власенко Владислав

10

Грамота

Жуківець Л.М.

 
VI розділ.

Участь учителів у конкурсах методичної і педагогічної майстерності.

Навчальний рік Назва конкурсу Прізвище учителя Місце
2008-2009 "Учитель року – 2009 ” Недовіс Л.І. Перше місце в районі, участь у ІІ турі (обласному)

 


 Національна дитяча гаряча лінія


Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Copyright MyCorp © 2024