Робота методоб'єднання класних керівників
на 2018-2019 н. р.
Проблема методичного об’єднання класних керівників :
«Впровадження особистісно-орієнтованого підходу в процесі формування мотивації навчальної діяльності учнів та вихованні в них загальнолюдських якостей»
- ВСТУП.
Аналіз роботи МО класних керівників за 2017-2018 н.р.
Виконання всієї роботи в 2017 - 2018 навчальному роцi здійснювалося згідно плану, розміщеному у річному плані роботи школи на 2017-2018 навчальний рік. Аналізуючи цей виховний план, хочеться сказати, що вся робота класних керівників була спрямована на виконання обласної програми системи виховання учнівської молоді та Програми «Основні орієнтири виховання учнівської молоді 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».
У 2017-2018 н.р. діяльність класних керівників та педагогічних працівників школи була спрямована на:
- Формування особистості патріота України. Виховання та розвиток громадянських цінностей.
- Виховання демократичних, правових засад особистості.
- Забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, інтересів, можливостей.
- Формування навичок здорового способу життя, свідомого ставлення до свого здоров’я як найвищої цінності.
- Формування класного колективу, здатного до самореалізації, функціональності.
- Активізація роботи з батьківською громадськістю.
Головна увага приділялася забезпеченню усвідомлення учнями своєї етнічної спільності , виховання в них національної гідності , формування патріотичних почуттів, формування культури поведінки. Виховання і розвиток потреби у здоровому способі життя , збереження і зміцнення фізичного здоров’я учнів як найвищої соціальної цінності . Родинне виховання , етично - моральне виховання та родинне виховання , етично - моральне виховання ..Виховання любові до праці, почуття дбайливого господаря своєї школи, бережливого ставлення до шкільного і власного майна; формування засад здорового способу життя; виховання любові до природи, вироблення навиків екологічної культури; виховання поваги до вчителів, старших, батьків; формування згуртованого та працездатного учнівського колективу.
Класні керівники добре володіють методикою планування виховної роботи класних колективів. Класні плани вони складають згідно з Програмою «Основні орієнтири виховання учнівської молоді 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».
У початковій школі стали традиційними свята, які проводять окремі класні керівники разом зі своїми вихованцями для учнів 1-4 класів.
Слід відзначити роботу класоводів Іщенко О.П., Колпакової В.М. Це досвідчені учителі, які приділяють велику увагу питанням культури поведінки, спілкування, художньо-естетичному вихованню учнів.
На високому рівні пройшли відкриті виховні заходи:.
- «Свято Букваря», Мельник С.Г. 15.09.17
- «Я українець, і цим пишаюсь», 28.11.17
- «Будьмо не байдужими до чужого горя» Темченко З.О., 30.09.2017
- «Життя дано людині на добрі справи» Колпакова В.М., 10.10.2017
- Та інші.
Класоводи 1-4 класів постійно дбають про те, щоб класні кімнати були затишними, а мікроклімат в них – родинним.
Багатим та різноманітним було життя середніх класів. Вони взяли участь у підготовці та проведенні загально шкільного свята Дня знань, Свято Покрови-козацький куліш, новорічні свята, зустріч шкільних друзів та інші. В школі діє дитяча організація «Веселка».
Учні молодших та середніх та старших класів активні учасники шкільних гуртків, беруть активну участь у загальношкільних заходах.
Класні керівники діляться своїм досвідом , проводячи виховні години та години спілкування:
- “Андріївські вечорниці “, Голоборща Л.І. 19.12.2017
- Рольова гра «Суд над ворогами здоров’я», Колпакова В.М, 23.09.17
- «Шануймо, друзі, лісу дивосвіт», Темченко З.О., 5.11.17
- Година спілкування з елементами тренінгу «Дивіться на нас як на рівних»,
Федусенко С.К. 0 3.12.17
- «Мій край – моя історія жива», Оксьом М.М., 14.12.17
Великий інтерес в учнів викликають екскурсії рідним краєм та в природу. Традиційними стали екскурсії по видатних місцях України: м.Гадяч, м.Полтава, м.Лубни.
Слід відзначити роботу класних керівників, які систематично проводять години спілкування, серйозно готуються до них, які дбають про охорону здоров’я школярів – Темченко З.О.,Колпакової В.М.
Учні 9-11 класів створили об’єднання «Старшокласник». Було вибрано президента учнівської республіки – Кулініч Юлію ученицю 11 класу. Проведено день самоврядування, де старшокласники здобували перші навички відповідального ставлення до дорученої справи.
На засіданнях методоб’єднань класних керівників були детально обговорені ці відкриті виховні заходи. Також класні керівники один раз на місяць, згідно виховного плану проводили тематичні виховні години.
З допомогою класних керівників учні підготували виставку квітів «У квіти замріяний день», конкурс виробів з природного матеріалу . Традиційними в школі стали «Свято осені», День ввічливості, Олімпійський урок, Андріївські вечорниці, Козацькі забави, Міні-міс «Золота Осінь». Продуктивно працюють гуртки .
Класні керівники серйозно ставляться до роботи з батьківською громадськістю це Колпакова В.М., Голборща Л.І., Іщенко О.П.
Класні керівники проводили самоосвітню роботу, готувати виступи, доповіді з якими виступали на методоб’єднанні класних керівників.
Підсумовуючи, слід зазначити, що всі вихованці школи протягом року були задіяні у навчально-виховному процесі, мали доручення, були залучені до роботи гуртків.
Проте протягом року мали місце окремі випадки порушення поведінки учнями , тому їх поведінкумбуло розглянуто на засіданні штабу внутрішньошкільний облік. Залишається проблемним питання відвідування учнями школи.
Виходячи з вищесказаного, визначено основні завдання на 2018-2019 н.р.:
- національно патріотичне виховання;
- формування відповідальної поведінки учнівської молоді та формування системи життєвих цінностей;
- активізація роботи з батьківською громадськістю;
- шляхом передачі і реорганізації досвіду народу закласти основи художньо і духовно розвинутої особистості із широким культурним кругозором;
- сприяти фізичному удосконаленню учнів, розвивати потребу у здоровому способі життя, спонукати до фізичного удосконалення та зміцнення свого здоров’я ;
- виховувати в учнів потребу в саморозвитку та самоудосконаленню;
- розвивати у дітей навички безпечної поведінки у суспільстві.
II.Підвищення кваліфікації класних керівників і організація самоосвітньої культури
Провести анкетування класних керівників з метою з’ясування труднощів у роботі.
Заступнику директора з навчально – виховної роботи Федусенко С.К. та голові Мо класних керівників Голоборщій Л.І.. регулярно проводити консультації та бесіди з класними керівниками по питаннях методичної допомоги та контролю.
Класним керівникам проводити самоосвітню роботу, готувати виступи, доповіді з якими виступати на методоб’єднанні.
Прізвище, ім'я та по-батькові класного керівника |
Стаж роботи класним керівником |
Класний керівник класу |
Харченко А.Ю. |
5 |
1 |
Мельник С.Г. |
13 |
2 |
Іщенко О.П. |
30 |
3 |
Богданова І.Ю. |
- |
4 |
Федусенко С.К. |
1 |
6 |
Колпакова В.М. |
9 |
7 |
Оксьом М.М. |
6 |
8 |
Голоборща Л.І. |
4 |
9 |
Ребрик З.В. |
30 |
10 |
Темченко З.О. |
11 |
11 |
|
|
|
III. Вивчення, узагальнення і впровадження педагогічного досвіду класних керівників
Графік проведення відкритих виховних заходів у 2018– 2019 навчальному році
Назва заходу |
Хто проводить |
Дата |
Клас |
Приміт ка |
Виховний захід з творчим завданням на тему: « Шануймо батька й неньку» |
Колпакова В.М |
17.11.18 |
7 |
|
Виховна година «Шануй батька свого, матір свою» |
Оксьом М.М. |
19.10.18 |
8 |
|
Виховна година «Мова рідна, слово рідне…» |
Богданова І.Ю. |
13.11.18 |
4 |
|
Виховна година «Здоров’я і шкідливі звички» |
Темченко З.О. |
05.11.18 |
11 |
|
Виховна година «Про культуру спілкування» |
Іщенко О.П |
27.11.18 |
3 |
|
Виховна година «Чи здоровий ваш спосіб життя?» |
Ребрик З.В.
|
16.12.18 |
10 |
|
Прощання з Буквариком |
Харченко А.Ю. |
15.04.18 |
1 |
|
Урок громадянськості «Громадянином бути зобов’язаний» |
Голоборща Л.І. |
10.12.18 |
9 |
|
Виховна година до Дня Гідності та Свободи « Ми будемо довго пам’ятати і вам забути не дамо» |
Федоров В.М. |
23.11.18 |
6 |
|
Виховна година «Природу люби і рідний свій край, їх глибоко вивчи й всебічно пізнай» |
Мельник С.Г. |
26.11.18 |
2 |
|
Вивчати , узагальнювати та впроваджувати досвід класного керівника Литовки О.Ф. по вмінню виховувати у дітей любов до свого народу, його мови, традицій, народних ремесел.
Провести конкурс на кращу педагогічну розробку виховного заходу.
IY. Робота з новопризначеними класними керівниками та вихователями ГПД
Закріпити за новопризначеним класоводом Богдановою І.Ю – класовод Іщенко О.П.. Закріпити за новопризначеним вихователем ГПД Харченко А..Ю. - класовода 3 класу
Іщенко О.П.
Провести бесіду по веденню документації, допомогти у проведенні батьківських зборів та виховних заходів Харченко А.Ю., Богдановою І.Ю ., Федусенку С.К.
Провести індивідуальні бесіди з класними керівниками стаж роботи яких менше 3 років:
- “Схема складання психолого- педагогічної характеристики особистості”
- “Вимоги до особистості класного керівника”;
- “Основні функції класного керівника”;
- “Як аналізувати свій виховний захід”.
- робото за програмою «Основні орієнтири виховання учнівської молоді 1-12 класів загальноосвітніх закладів України»;
- інноваційні форми роботи.
Y. Тематика засідання методоб’єднань класних керівників
I. Вересень |
|
Аналіз виховної роботи за попередній 2016- 2017 навчальний рік |
Оксьом М.М. |
Планування виховної роботи у класі. Роль класного керівника у створенні системи виховної роботи в класному колективі. |
Голоборща Л.І |
Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2017 – 2018 навчальний рік. Про основні аспекти навчально-виховної роботи у розрізі Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України» |
Голоборща Л.І. |
II. Засідання (жовтень) |
|
«Класні збори та класна година – як засіб формування ціннісно-орієнтованої особистісної діяльності учнівського колективу» |
Колпакова В.М. |
«Основи педагогічної майстерності організатора дозвілля в соціумі» |
Голоборща Л.І. |
«Моральні цінності особистості конкурентно спроможного вчителя» |
Аколович Т.П. |
III. Засідання (січень) |
|
Підсумки виховної роботи в I семестрі та завдання на II семестр |
Голоборща Л.І. |
«Проектні технології у навчально-виховному процесі сільської школи» |
Харченко А.Ю. |
«Батьківсько-вчительська взаємодія,як фактор морального виховання особистості» |
Іщенко О.П. |
Обговорення відкритої виховної години |
Голоборща Л.І. |
IY. Засідання (березень) |
|
«Формування звичок здорового способу життя»
|
Темченко З.О. |
«Основи педагогічної майстерності організації дозвілля соціумі» |
Ткаченко М.М. |
«Громадянське виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема» |
Федоров В.М. |
Обговорення відкритої виховної години |
Голоборща Л.І. |
Y. Засідання ( травень) |
|
«Виховання дитини словом» |
Мильник С.Г. |
Сучасний підхід до організації змістовного дозвілля школярів |
Ребрик З.В. |
Підбиття підсумків роботи з виховання учнів за навчальний рік та визначення завдань колективу школи на новий навчальний рік. |
Голоборща Л.І. |