Філологічний профіль
План роботи шкільного матодичного об’єднання вчителів філологічного профілю на 2018-2019
навчальний рік.
ЗМІСТ
І. Проблема, склад МО.
ІІ. Вступ.
ІІІ. Орієнтовна тематика засідань.
ІV. Заходи щодо підвищення майстерності педагогів.
V. Робота з обдарованими дітьми.
VІ. Участь учителів у конкурсах методичної і педагогічної майстерності.
І Розділ . Проблема. Склад МО
І розділ
Проблема (районна) – розвиток індивідуальних здібностей учнів як складова реалізації особистісно орієнтованого виховання.
Голова МО – Колпакова В.М.
Секретар–Жуківець Л.М.
Проблема – упровадження особистісно орієнтованого підходу в процесі формування мотивації навчальної діяльності учнів та виховання в них загальнолюдських та громадянських якостей.
Склад методоб'єднання
№
З/п
|
ПІП
|
Пед.-
стаж
|
Кате-
горія
|
Фах за освітою
|
Предмет,
який
виклад.
|
Проблема, над якою працює
|
1.
|
Жуківець Л.М
|
8
|
ІІ
|
учитель
укр.
мови і літ.
|
укр. мова і літ., худ. культ.
|
Особистісно орієнтований підхід у процесі вивчення
укр. мови
|
2.
|
Колпакова В.М.
|
24
|
І
|
учитель укр. мови і літ.
|
зарубіжна літ., укр. мова і літ.
|
Особистісно орієнтований підхід у процесі виховання учнів засобами слова
|
3.
|
Руденко В.А.
|
4
|
-
|
учитель укр. мови та літ.
|
укр. мова
|
Використання інтернет ресурсів (відео, аудіо) на уроках англ. мови
|
ІІ розділ. Вступ
Аналіз стану роботи МО філологів за 2018 – 2019 н.р.
У 2017 – 2018 н.р МО працювало над проблемою « Упровадження особистісно орієнтованого підходу в процесі формування мотивації навчальної діяльності учнів та виховання в них загальнолюдських та громадянських якостей»
Діяльність МО спрямовувалась на виконання завдань:
- систематизація та аналіз отримуваної інформації;
- удосконалення роботи вчителів щодо підвищення ефективності в набутті учнями знань;
- розвиток експериментаторських і пошукових здібностей учнів;
- самовиховання активної життєвої позиції;
- формування духовно багатої особистості, національних і загальнолюдських цінностей, ідеалів добра і справедливості;
- самоаналіз власної діяльності як умова вдосконалення творчого зростання вчителя;
- створення сприятливих умов для самореалізації особистості.
Були проведені відкриті уроки:
- «Й.В Гете. «Вільшаний король». Переплетіння психологічного, фантастичного та реального в баладі»(Колпакова В.М.).
- «Способи творення дієслів» (Жуківець Л.М.).
- «Природні катаклізми» ( Руденко В.А.).
ІІІ розділ. Орієнтовна тематика засідань МО
І засідання (вересень – жовтень)
- Про виконання плану роботи МО за минулий навчальний рік та завдання на 2018-2019 р. (Жуківець Л.М.).
- Розподіл доручень між членами МО.
- Опрацювання методичних рекомендацій щодо викладання на уроках філологічного циклу .( Колпакова В.М.).
- Затвердження плану проведення тижня української мови, присвяченого Дню української письменності. (Колпакова В.М.).
- Обговорення відкритого уроку Колпакової В.М. на тему «Пісні Марусі Чурай». (8 клас).
- Особистісно зорієнтований підхід у процесі викладання іноземної мови.
ІІ засідання (листопад – жовтень)
- Обговорення відкритого уроку Жуківець Л. М. на тему «Подорож в осінь зі способами дієслів». (7 клас).
- Обговорення відкритого уроку Шаманського О.Г. на тему «Їжа в школі і поза нею» (6 клас).
- Особистісно орієнтоване виховання учнів засобами слова. Словесні методи навчання.(Колпакова В.М.).
- Впровадження мовного портфоліо для підвищення мотивації вивчення іноземної мови. (Руденко В.А.).
- Застосування особистісно орієнтованого підходу при вивченні фразеологізмів (Жуківець Л.М.).
ІІІ засідання ( лютий – березень)
- Про організацію та проведення Шевченківських днів. (Колпакова В.М.).
- До справжнього Шевченка. (Колпакова В.М.).
- Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови і літератури. (Жуківець Л.М.).
- Формування позитивної мотивації учнів при вивченні іноземних мов. (Руденко В.А.)
- Застосування інтерактивної роботи як однієї з форми особистісно орієнтованого навчання на уроках мови і літератури. (Жуківець Л.М.)
- Навчальний театр на уроці англійської мови. (Руденко В.А.).
IV засідання (квітень – травень)
- Про підсумки моніторингу. (Колпакова В.М.).
- Актуальний інструктаж. Про особливості підготовки до ДПА та ЗНО. (Колпакова В.М.).
- Нестандартні форми роботи. Особистісно орієнтоване навчання на уроках розвитку мовлення. (Жуківець Л.М.).
- Використання новітніх інформаційних технологій навчання у вивченні іноземної мови. (Руденко В.А.).
- Підвищення зацікавленості та мотивації навчання учнів на уроках через використання ігрових завдань та інтерактивних технологій.
IV розділ. Заходи щодо підвищення фахової майстерності педагогів
- Вивчення та узагальнення ППД.
- Систематична участь у семінарах школи, району.
- Ознайомлення з новою методичною, педагогічною, довідковою літературою.
- Проведення творчих звітів учителів, що атестуються.
- Розділ. Робота з обдарованими дітьми
Навчальний рік
|
Назва конкурсу
|
Прізвище та ім'я учня
|
Клас
|
Місце
|
Керівник
|
2008-2009
|
Конкурс творів-
Роздумів «Твоє життя – твій вибір»
|
Колпаков Михайло
|
11
|
3
|
Колпакова В.М.
|
2008-2009
|
Конкурс творів-
Роздумів «Здоровий спосіб життя»
|
Геращенко Яна
|
11
|
3
|
Недовіс Л.І.
|
2009-2010
|
Районна олімпіада з укр. мови
|
Власенко Владислав
|
7
|
2
|
Жижко Н.В.
|
2010-2011
|
Конкурс знавців рідної мови ім. П.Яцика
|
Колос Дарія
|
6
|
3
|
Жижко Н.В.
|
2010-2011
|
Конкурс
ім. Т. Шевченка
|
Колос Дарія
|
6 |
3
|
Недовіс Л.І.
|
2010-2011
|
Конкурс учнівських творів «Моя Життєва позиція»
|
Небрат Анна
|
8
|
Нагород. грамот.
ВО та призами
|
Недовіс Л.І.
|
2010-2011
|
Конкурс учнівських творів «Моя Життєва позиція»
|
Голоборщий
Олег
|
9
|
Нагород. грамот.
ВО та призами
|
Недовіс Л.І.
|
2011-2012
|
Районна олімпіада з укр. мови
|
Власенко Владислав
|
9
|
І місце в район. етапі , ІІІ місце в обл. етапі
|
Недовіс Л.І.
|
2011-2012
|
Конкурс знавців рідної мови
ім. П.Яцика
|
Колос Дарія
|
7 |
2
|
Недовіс Л.І.
|
2011-2012
|
Конкурс науково-досл.
робіт МАН
|
Власенко Владислав
|
9
|
І місце в район. етапі і ІІІ місце в обл. етапі
|
Недовіс Л.І.
|
2011-2012
|
Мовно – літературний конкурс імені Т. Шевченка
|
Небрат Анна
|
9
|
2
|
Недовіс Л.І.
|
2012-2013
|
Мовно - літературний конкурс імені Т. Шевченка |
Небрат Анна
|
10
|
3
|
Недовіс Л.І.
|
2012-2013
|
Олімпіада з укр. мови
|
Власенко Владислав
|
10
|
3
|
Недовіс Л.І.
|
2012-2013
|
Конкурс знавців рідної мови ім. П. Яцика
|
Власенко Владислав
|
10
|
3
|
Недовіс Л.І.
|
2012-2013
|
Всеукр. українознавча гра «Соняшник»
|
Голоборщий Олег
|
11
|
Диплом І ст.
|
Жуківець Л.М.
|
2012-2013
|
Всеукр. українознавча гра «Соняшник»
|
Лада Валерій
|
11
|
Диплом І ст.
|
Жуківець Л.М.
|
2012-2013
|
Всеукр. українознавча гра «Соняшник»
|
Власенко Владислав
|
10
|
Диплом І ст.
|
Жуківець Л.М.
|
2012-2013
|
Всеукр. українознавча гра «Соняшник»
|
Небрат Анна
|
10
|
Диплом І ст.
|
Жуківець Л.М.
|
2012-2013
|
Всеукр. українознавча гра «Соняшник»
|
Романенко Анна
|
10
|
Диплом І ст.
|
Жуківець Л.М.
|
2012-2013
|
Конкурс творів «Твій…»
|
Власенко Владислав
|
10
|
Грамота
|
Жуківець Л.М.
|
VI розділ.
Участь учителів у конкурсах методичної і педагогічної майстерності.
Навчальний рік |
Назва конкурсу |
Прізвище учителя |
Місце |
2008-2009 |
"Учитель року – 2009 ” |
Недовіс Л.І. |
Перше місце в районі, участь у ІІ турі (обласному) |
|