Середа, 21.11.2018, 10:24
Вітаю Вас Гість | RSS

Римарівська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів


 Національна гаряча лінія
Меню сайта
Наші опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 129
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Міні-чат
200
Форма входу

Методична робота

 
      Методична робота в школі будується на досягненнях науки, передового педагогічного досвіду, науково-практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності навчально-виховного процесу. Адміністрація при плануванні керується системою аналітичних, організаційних та  діагностичних міроприємств.  У школі  створено електронну базу даних про кожного працівника та учнів з детальним банком інформації, яка оптимально охоплює дані про діяльність педагогічного та учнівського колективів.
    Проблема, над якою працює педколектив школи в 2014-2015 навчальному році:
  
 провадження особистісно орієнтованого підходу в процесі формування мотивації навчальної діяльності учнів та виховання в них загальнолюдських якостей;
  
 - використання сучасних інформаційних технологій в управлінській  діяльності та   навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи.
     Головною метою в методичній роботі школи є навчально-методичне забезпечення педагогічного процесу, організація удосконалення відповідної фахової освіти, згідно з чим і працювали методичні структури школи.
     З метою якісної та ефективної організації, проведення систематичної колективної та індивідуальної методичної роботи з педагогічними        кадрами, в школі працюють методичні об’єднання:
 

-          - учителів початкових класів (кер. Мельник С.Г.);

            -  класних керівників (кер.Оксьом М.М.);
      -  учителів природничо-математичного профілю (кер.Темченко З.О.);
      -  учителів філологічного профілю (кер.Колпакова В.М.).

    Продовж уже десятка років методична діяльність у школі будується і проводиться за принципом моніторингу, систематичної аналітико-діагностичної діяльності. Для чого у школі розроблена програма по підвищенню педагогічної майстерності учителя, як основного фактору забезпечення якості та ефективності уроку, що включає 12 напрям-проблем:

      -  підготовка вчителя до уроку;
      -  цілеспрямованість діяльності вчителя на уроці;
      -  мотивація навчальної діяльності учнів;
      -  урізноманітнення форм контролю за знаннями, уміннями та навичками учнів;
      -  оптимізація поєднання методів навчання;
      -  поєднання індивідуальної, групової та фронтальної форм навчання;
      -  відповідність структури уроку поставленій меті та типу уроку;
      -  активізація пізнавальної та розумової діяльності учнів ;
      -  методика роботи над домашнім завданням;
      -  педагогічна техніка вчителя;
      -  формування навичок навчальної праці;
      -  використання не традиційних форм  проведення уроку, педагогічних інновацій;

 

Щороку проводиться 9 предметних декад і тематичних тижнів, де педагоги й учні удосконалюють знання з навчальних дисциплін, представляють свої надбання з різних галузей навчально-виховного процесу.
 
На своїх методичних засіданнях вчителі обговорюють, проводять та аналізують:
  - результати навчально-виховної роботи;
  - динаміку зростання (спаду) успішності учнів;
 
-  результати контрольних робіт (державної підсумкової атестації), навички  читання;
 
-  діяльність членів методичних обєднань щодо розвитку творчого потенціалу  учнів, залучення їх до різних видів позаурочної      діяльності; 
  - аналіз стану викладання предметів;
  - стан виконання навчальних планів і програм;

 - стан реалізації принципу єдності навчання, виховання і розвитку  особистості;
 - робота факультативів, наукових товариств, гуртків;
 - стан позакласної роботи вчителів з предметів;
 - результати участі учнів в олімпіадах, конкурсах;
 - аналіз роботи за рік та перспективне планування.

   Науково-методичне забезпечення роботи методичних обєднань здійснюється через шкільну бібліотеку, де учителі знайомляться  з новинками методичної та науково-педагогічної літератури, роблять бібліотечно-бібліографічні огляди, а також через інтернет.

Крім групових форм роботи в школі систематично проводититься внутрішкільна методична робота з таких  питань:
  - самоосвіта педагогічних працівників ;
  - атестація і творчі звіти педагогів :
  - курсова перепідготовка ;
  - конкурс "Учитель року”;
  - індивідуальні та групові консультації для учителів та батьків;
  - участь у роботі предметних декад, панорамі методичних ідей, методичних оперативок;
  - робота з підготовки учнів до участі у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін;

  - робота з учнями щодо підготовки до Всеукраїнського конкурсу-захисту  науково-дослідницьких робіт учнів - членів  Малої академії наук;
  - поповнення кабінетів методичною та довідковою літературою, розробками  уроків, виховних заходів, матеріалами з досвіду роботи учителів;
  - тренінгові заняття за програмою „Intel Навчання для майбутнього” ;
  - тренінговий курс "Я-моє здоров’я- моє життя” , складова частина програми "Сприяння” просвітницькій роботі "рівний - рівному” серед молоді України щодо здорового способу життя”.
    Усі засідання методичних комісій проводились згідно з планом роботи. До засідань готувались педагогічні виставки методичних розробок з даної теми, відкриті уроки з подальшим їх детальним аналізом і обговоренням.

Наказ по методичній роботі

План роботи методоб'єднання вчителів філологічного профілю

 

 Національна дитяча гаряча лінія

Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Copyright MyCorp © 2018