Понеділок, 17.05.2021, 17:17
Вітаю Вас Гість | RSS

Римарівський ЗЗСО І - ІІІ ступенів

Меню сайта
Наші опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 144
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Міні-чат
200
Форма входу

Поради психолога

ПОРЯДОК ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ ПРО ВИПАДКИ БУЛІНГУ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)"https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2657-19

Процедура подання  (з дотриманням конфіденційності) заяви про випадки булінгу (цькування)

1.     Усі здобувачі освіти, педагогічні працівники закладу, батьки та інші учасники освітнього процесу повинні обов’язково повідомити директора навчального закладу про випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.

2.     На ім’я директора закладу пишеться заява (конфіденційність гарантується) про випадок боулінгу (цькування).

            3.     Директор закладу видає наказ про проведення розслідування та створення комісії з розгляду випадку булінгу (цькування), скликає її засідання.

            4.     До складу такої комісії входять педагогічні працівники (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булерів, керівник навчального закладу та інші зацікавлені особи.

          5.     Рішення комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів усіх членів комісії.

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу

  1. Директор закладу має розглянути звернення у встановленому порядку.
  2. Директор закладу створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.
  3. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то директор ліцею повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
  4. Особи, які за результатами розслідування є причетними до булінгу, несуть відповідальність відповідно до частини другої статті 13 (вчинення правопорушень за статтею 1734) Кодексу України про адміністративні правопорушення.

    ПЛАН

    заходів щодо профілактики булінгу

    2020/2021 навчальний рік

    № п/п

    Назва заходу

    Цільова аудиторія

    Термін виконання

    Відповідальний

    Інформаційно-профілактичні заходи

    1

    Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції

    Батьки здобувачів освіти

    Вересень

    Директор

     

    2

    Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі »

    Методична кухня класних керівників

    Жовтень

    Заступник директора

    3

    Розробка пам’ятки «Маркери булінгу»

    Педагогіч-

    ний колектив

    Жовтень

    Заступник директора

    4

    Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

    1 – 9

    Упродовж року

    Практичний психолог  

     

    5

    Контроль стану попередження випадків  булінгу

    Нарада при директорі

    Квітень

    Директор

     

    6

    Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»

    Педагогічний колектив

    Березень

    Практичний психолог  

     

    7

    Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню

    Педагогічний колектив

    Упродовж року

    Заступник директора

    Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

    1

    Проведення ранкових зустрічей  з метою формування навичок дружніх стосунків

    1-4

    Упродовж року

    Класні керівники

    2

    Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять

    1-9

    Упродовж року

    Класні керівники  

    3

    Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості

    5 – 9

    Упродовж року

    Учитель  інформатики

     

    4

    Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним»

    8-9

    Січень

    Класні керівники  

    5

    Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії

    1-9

    Упродовж року

    Класоводи, учителі літератури, історії

    6

    Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу»

    1-9

    10-14 грудня

    Класні керівники, учителі правознавства, практичний психолог школи

    7

    Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ»

    1-9

    17-21 грудня

    Класні керівники, учителі-предметники

    Психологічний супровід

    Діагностичний етап

    1

    –      Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

    –      опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

    -    діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

    –     дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

    Усі категорії учасників освітнього процесу

     

    Упродовж року

     

     

     

     

     

    (За потребою)

     

    Класні керівники

    2

    Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

     

    Вересень

    Практичний психолог  

     

    3

    Діагностика стану психологічного клімату класу

    1-9

    Упродовж року

    Практичний психолог  

     

    4

    Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час

    1-9

    Упродовж року

    Практичний психолог  

     

    5

    Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

    1-9

    Упродовж року

    Практичний психолог  

     

    6

    Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу

    1-9

    Упродовж року

    Практичний психолог  

     

    Робота з батьками

    1

    Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»

    1-9

    Упродовж року

    Класні керівники  

    2

    Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

    1-9

    Упродовж року

    Практичний психолог  

     

    3

    Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті»

    За запитом

    Січень – Лютий

    Практичний психолог  

     

    4

    Інформаційна робота через інтернет-сторінки

     

    Упродовж року

    Заступник директора


 Національна дитяча гаряча лінія


Пошук
Календар
«  Травень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Copyright MyCorp © 2021