П'ятниця, 24.11.2017, 23:57
Вітаю Вас Гість | RSS

Римарівська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів


 Національна гаряча лінія
Наші опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 124
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Міні-чат
200
Форма входу

Початкові класи

План роботи шкільного матодичного об’єднання вчителів початкових класів на 2014-2015 навчальний рік.

 

ЗМІСТ              

І . Проблема , склад МО .

ІІ . Вступ .

ІІІ . Орієнтовна тематика засідань .

ІV . Заходи щодо підвищення майстерності педагогів .

 І Розділ 

            Проблема районна – розвиток індивідуальних здібностей учнів як складова реалізації особистісно орієнтованого виховання .

Голова МО – Мельник С. Г.

Секретар – Іщенко О. П.

Проблема – упровадження особистісно орієнтованого підходу в процесі формування мотивації навчальної діяльності учнів та виховання в них загальнолюдських та громадянських якостей.

Склад методоб’єднання

З/п

ПІП

Пед.-стаж

Кате-

горія

Фах за

освітою

Предмет,

який

виклад.

 

Проблема,

над якою

працює

1.

Киреєва Г. М.

32 р.

вища

вчитель

укр. мови і літ-ри.

Предмети в поч. кла-

ах,англ.мо-ва,укр.мова і літ-ра.

Особистісно

орієнтований підхід  у процесі вивчення укр. мови

2.

Мельник С. Г.

13 р.

  І

Вчитель початкових класів.

Предмети в початкових класах.

Використання проектної технології як засобу формування особистісного розвитку учня в колективі

3.

Іщенко О. П.

28 р.

   І

Вчитель початкових класів.

Предмети в початкових класах .

Особистісноорієнтований підхід в процесі вивчення математики

 

 

  ІІ Розділ. Вступ.

Аналіз стану роботи методооб’еннання вчителів початкових класів за попередній навчальний рік.

Докорінні зміни в соціально-економічних умовах життя українського суспільства спричинили суттєві перетворення в системі освіти. Сьогодні перед школою постає завдання – не просто дати учням певні знання й уміння, а сформувати таку людину, яка здатна творчо мислити, приймати рішення й адаптуватися за будь-яких умов. Це вимагає перебудови діяльності педагога і, в першу чергу, його взаємодії з учнем на користь процесів саморозвитку й самоорганізації. Розв’язанню таких завдань значною мірою сприяє організація методичної роботи.

На засіданнях методичного об’єднання початкових класів у 2013-2014 рр. розглядалися нормативно-правові документи щодо організації навчально-виховного процесу в закладах освіти, актуальні проблеми методики викладання шкільних дисциплін, інформація стосовно проведення навчальних, позакласних занять, велися огляд та обговорення педагогічної літератури, книг, періодичних видань тощо. Засідання проводилося щокварталу.

Члени методичного об’єднання вчителів початкових класів працювали над проблемою «Активізація пізнавальної діяльності учнів».

Діяльність МО спрямовано на виконання завдань:

―    надати реальну допомогу вчителів у розв’язанні актуальних проблем навчально-виховного характеру;

―    стимулювати творчі пошуки вчителів педагогічних іновацій та шляхів їх впровадження у педагогічну діяльність як передумову підвищення професійної активності;

―    сприяти активізації людського фактора – особистості, її творчої діяльності, охоплюючи всіх вчителів різними формами методичної роботи й спонукаючи під час вивчення організаційно-методичних документів до актуалізації та осмислення позиції вчителя;

―    використовувати творчі можливості вчителів у справі розвитку особистості учнів;

―    підвищити мотиваційні тенденції особистості вчителя та їх вплив на розвиток педагогічного процесу в школі;

―    забезпечення засвоєння і впровадження найбільш ефективних технологій, методик і технік навчання та виховання вчителів.

Учителі початкових класів провели 3 відкриті уроки та відкриті виховні години для колег школи.

Обговорено доповіді та реферати:

«Дидактичні основи проблеми активізації пізнавальної діяльності школярів» (Іщенко О.П.)

«Шляхи подальшого підвищення активності школярів у навчанні» (Мельник С.Г.)

«Розвиток логічного мислення школярів» (Киреєва Г.М.)

«Поняття про розвиваюче та випереджаюче навчання» (Іщенко О.П.)

«Мотивація навчально-пізнавальної діяльності як педагогічна проблема» (Киреєва Г.О.)

ІІІ розділ  Орієнтовна тематика засідань МО

І засідання ( вересень – жовтень )

  1.     Про виконання плану роботи МО за минулий навчальний рік та завдання на 2014 - 2015 н.р. (Киреєва Г.М. ) .
    1. Розподіл доручень між членами МО . 
    2. Опрацювання методичних рекомендацій щодо викладання предметів у   початкових класах .
    3.     Обговорення відкритого уроку Мельник С.Г. 29.09.14 р. з природознавства « Як людина пізнає світ ?»
    4. Особистісно орієнтований підхід у процесі вивчення української мови .( Киреєва Г.М. )

ІІ засідання ( листопад – грудень )

  1. Реалізація особистісно орієнтованого навчання у початковій школі .
  2. Обговорення відкритого уроку Іщенко О.П. з математики « Многокутники . Види многокутників . Позначення буквами латинського алфавіту вершин многокутника . Периметр . Розвязування задач.»
  3. Обговорення виховних заходів Іщенко О.П., Мельник С.Г. , Киреєвої Г.М.
  4. Використання проектної технології як засобу формування особистісного розвитку учня в колективі . (Мельник С.Г. ) .
  5.   Обговорення відкритого уроку Киреєвої Г.М. з літературного читання «Птиць упізнають по пір ї , а людину по мові . І. Січовик « Мова».

ІІІ засідання ( лютий – березень )

       3.1    Обговорення відкритого уроку .

       3.2    Аналіз моніторингу знань учнів 5 класу з української мови , математики , англій-

ської  мови .

       3.3    Обговорення позакласних заходів .

       3.4    Дидактичні ігри на уроках математики . ( Мельник С.Г. )

       3.5    Робота з батьками . « Швидка допомога» батькам . ( Іщенко О.П. )

ІV засідання ( квітень – травень )

      4.1    Особистісно орієнтований підхід в процесі вивчення математики . ( Іщенко О.П. )

      4.2    Обговорення відкритого уроку .

      4.3    Обговорення відкритого уроку .

      4.4    Організація занять з майбутніми першокласниками .

    4.5    Портфоліо учня як варіант самовираження особистості .

 

               ІVрозділ Заходи щодо підвищення фахової майстерності  педагогів

  1.  Вивчення та узагальнення ППД .
  2.  Систематична участь у семінарах школи , району .
  3.  Ознайомлення з новою методичною , педагогічною , довідковою літературою .
  4. Проведення творчих звітів учителів , що атестуються .

                             

 

V розділ. Контроль за станом навчальних досягнень учнів.

 

1. Проведення моніторингових досліджень якості предметної освіти учнів (вересень, грудень, квітень, травень).

2.Аналіз семестрових статистичних звітів учителів.

3. Систематичне проведення взаємоперевірки учнівських зошитів, навчальних кабінетів.

4. Проведення громадських оглядів знань учнів, конкурсів на найкращий учнівський зошит.

 

 

 


 Національна дитяча гаряча лінія

Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Copyright MyCorp © 2017