Вівторок, 19.03.2024, 07:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Римарівський ЗЗСО І - ІІІ ступенів

Меню сайта
Наші опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 145
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Міні-чат
200
Форма входу

Початкові класи

План роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2018-2019 навчальний рік.

 

ЗМІСТ              

І . Проблема , склад МО .

ІІ . Вступ .

ІІІ . Орієнтовна тематика засідань .

ІV . Заходи щодо підвищення майстерності педагогів .

 І Розділ 

            Проблема районна – розвиток індивідуальних здібностей учнів як складова реалізації особистісно орієнтованого виховання .

Голова МО – Мельник С. Г.

Секретар – Іщенко О. П.

Проблема – упровадження особистісно орієнтованого підходу в процесі формування мотивації навчальної діяльності учнів та виховання в них загальнолюдських та громадянських якостей.

Склад методоб’єднання

З/п

ПІП

Пед.-стаж

Кате-

горія

Фах за

освітою

Предмет,

який

виклад.

 

Проблема,

над якою

працює

1.

Харченко А.Ю.

6 р.

 Друга

вчитель

укр. мови і літ-ри.

Предмети в поч. кла-

ах,англ.мо-ва,укр.мова і літ-ра.

Особистісно

орієнтований підхід  у процесі вивчення укр. мови

2.

Мельник С. Г.

13 р.

  Перша

Вчитель початкових класів.

Предмети в початкових класах.

Використання проектної технології як засобу формування особистісного розвитку учня в колективі

3.

Іщенко О. П.

28 р.

   Перша

Вчитель початкових класів.

Предмети в початкових класах .

Особистісноорієнтований підхід в процесі вивчення математики

 

4. Богданова І.Ю 4 р. Спеціал. Вчитель початкових класів. Предмети в початкових класах . Активація пізнавальної діяльності учнів поч. класів

 

  ІІ Розділ. Вступ.

Аналіз стану роботи методооб’еннання вчителів початкових класів за попередній навчальний рік.

Докорінні зміни в соціально-економічних умовах життя українського суспільства спричинили суттєві перетворення в системі освіти. Сьогодні перед школою постає завдання – не просто дати учням певні знання й уміння, а сформувати таку людину, яка здатна творчо мислити, приймати рішення й адаптуватися за будь-яких умов. Це вимагає перебудови діяльності педагога і, в першу чергу, його взаємодії з учнем на користь процесів саморозвитку й самоорганізації. Розв’язанню таких завдань значною мірою сприяє організація методичної роботи.

На засіданнях методичного об’єднання початкових класів у 2017-2018 р. розглядалися нормативно-правові документи щодо організації навчально-виховного процесу в закладах освіти, актуальні проблеми методики викладання шкільних дисциплін, інформація стосовно проведення навчальних, позакласних занять, велися огляд та обговорення педагогічної літератури, книг, періодичних видань тощо. Засідання проводилося щокварталу.

Члени методичного об’єднання вчителів початкових класів працювали над проблемою «Активізація пізнавальної діяльності учнів».

Діяльність МО спрямовано на виконання завдань:

―    надати реальну допомогу вчителів у розв’язанні актуальних проблем навчально-виховного характеру;

―    стимулювати творчі пошуки вчителів педагогічних іновацій та шляхів їх впровадження у педагогічну діяльність як передумову підвищення професійної активності;

―    сприяти активізації людського фактора – особистості, її творчої діяльності, охоплюючи всіх вчителів різними формами методичної роботи й спонукаючи під час вивчення організаційно-методичних документів до актуалізації та осмислення позиції вчителя;

―    використовувати творчі можливості вчителів у справі розвитку особистості учнів;

―    підвищити мотиваційні тенденції особистості вчителя та їх вплив на розвиток педагогічного процесу в школі;

―    забезпечення засвоєння і впровадження найбільш ефективних технологій, методик і технік навчання та виховання вчителів.

Учителі початкових класів провели 3 відкриті уроки та відкриті виховні години для колег школи.

Обговорено доповіді та реферати:

«Дидактичні основи проблеми активізації пізнавальної діяльності школярів» (Іщенко О.П.)

«Шляхи подальшого підвищення активності школярів у навчанні» (Мельник С.Г.)

«Розвиток логічного мислення школярів» (Харченко А.Ю.)

«Поняття про розвиваюче та випереджаюче навчання» (Іщенко О.П.)

«Мотивація навчально-пізнавальної діяльності як педагогічна проблема» (Богданова І.Ю.)

ІІІ розділ  Орієнтовна тематика засідань МО

І засідання ( вересень – жовтень )

  1.     Про виконання плану роботи МО за минулий навчальний рік та завдання на 2018 - 2019 н.р. (Богданова І.Ю. ) .
    1. Розподіл доручень між членами МО . 
    2. Опрацювання методичних рекомендацій щодо викладання предметів у   початкових класах .
    3. Обговорення відкритого уроку Мельник С.Г. 29.09.18 р. з природознавства « Як людина пізнає світ ?»
    4. Особистісно орієнтований підхід у процесі вивчення української мови .( Богданова І.Ю. )

ІІ засідання ( листопад – грудень )

  1. Реалізація особистісно орієнтованого навчання у початковій школі .
  2. Обговорення відкритого уроку Іщенко О.П. з математики « Многокутники . Види многокутників . Позначення буквами латинського алфавіту вершин многокутника . Периметр . Розвязування задач.»
  3. Обговорення виховних заходів Іщенко О.П., Мельник С.Г. , Харченко А.Ю.
  4. Використання проектної технології як засобу формування особистісного розвитку учня в колективі . (Мельник С.Г. ) .
  5.   Обговорення відкритого уроку Харченко І.Ю. з літературного читання «Птиць упізнають по пір ї , а людину по мові . І. Січовик « Мова».

ІІІ засідання ( лютий – березень )

       3.1    Обговорення відкритого уроку .

       3.2    Аналіз моніторингу знань учнів 5 класу з української мови , математики , англій-

ської  мови .

       3.3    Обговорення позакласних заходів .

       3.4    Дидактичні ігри на уроках математики . ( Мельник С.Г. )

       3.5    Робота з батьками . « Швидка допомога» батькам . ( Іщенко О.П. )

ІV засідання ( квітень – травень )

      4.1    Особистісно орієнтований підхід в процесі вивчення математики . ( Іщенко О.П. )

      4.2    Обговорення відкритого уроку .

      4.3    Обговорення відкритого уроку .

      4.4    Організація занять з майбутніми першокласниками .

    4.5    Портфоліо учня як варіант самовираження особистості .

 

               ІVрозділ Заходи щодо підвищення фахової майстерності  педагогів

  1.  Вивчення та узагальнення ППД .
  2.  Систематична участь у семінарах школи , району .
  3.  Ознайомлення з новою методичною , педагогічною , довідковою літературою .
  4. Проведення творчих звітів учителів , що атестуються .

                             

 

V розділ. Контроль за станом навчальних досягнень учнів.

 

1. Проведення моніторингових досліджень якості предметної освіти учнів (вересень, грудень, квітень, травень).

2.Аналіз семестрових статистичних звітів учителів.

3. Систематичне проведення взаємоперевірки учнівських зошитів, навчальних кабінетів.

4. Проведення громадських оглядів знань учнів, конкурсів на найкращий учнівський зошит.

 

 

 


 Національна дитяча гаряча лінія


Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright MyCorp © 2024